مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-12فرهنگي

برگزیدگان چهارمین دوره جایزه «ارغوان» معرفی شدند


چهارمین دوره جایزه داستان نویسی «ارغوان» با معرفی برگزیدگان و با گرامیداشت اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی، در قالب مراسمی مجازی به کار خود پایان داد.

- چهارمین دوره جایزه داستان نویسی ارغوان با معرفی برگزیدگان و با گرامیداشت اصغر عبداللهی و کامبوزیا پرتوی، در قالب مراسمی مجازی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی در کنار شما جشن می گیریم.

جایزه ای که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کشف و حمایت از نویسندگان و هنرمندان جوان و با استعداد و تلاش برای ارتقاء جایگاه آنان از سطح آماتوری به سطح حرفه ای از شهریور 1396 توسط انتشارات هفت رنگ آغاز به کار کرد و هدف اصلی آن حمایت از جوانان در حوزه داستان کوتاه است.

شورای سیاست گذاری جایزه ارغوان در مهر 1399 بعد از جلسات متعدد، موضوع، قوانین، مقررات، آیین نامه و فراخوان چهارمین دوره این جایزه را تدوین و در مرحله بعدی چینش هیات انتخاب و داوری را آغاز نمود.

با نظر این شورا، آخرین سال قرن به عنوان موضوع دوره ی چهارم جایزه ارغوان انتخاب و شرایط سنی شرکت در مسابقه همانند سه دوره گذشته حداکثر 30 سال مقرر شد.

هیات انتخاب بخش داستان (بر اساس حروف الفبا ) متشکل از فرشته احمدی، میترا الیاتی، فرهاد توحیدی، محمد چرم شیر، مهسا محبعلی و هیات داوران بخش داستان (بر اساس حروف الفبا ) متشکل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهارمین دوره جایزه «ارغوان» معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین دوره جایزه «ارغوان» معرفی شدند