مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-12سياسي

خبرگزاری سیناپرس در همدان افتتاح شد


آیین افتتاح خبرگزاری علم و فرهنگ سیناپرس، شعبه همدان با حضور رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و مدیر مسئول خبرگزاری سیناپرس، - ایسنا/همدان آیین افتتاح خبرگزاری علم و فرهنگ سیناپرس، شعبه همدان با حضور رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و مدیر مسئول خبرگزاری سیناپرس، رییس جهاددانشگاهی واحد همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به صورت مجازی برگزار شد.

رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در این مراسم گفت: سیناپرس حلقه اتصالی بین جامعه علمی و حتی دیگر رسانه هاست و یکی از ابتکارات جهاددانشگاهی در فضای رسانه ای کشور محسوب می شود.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو اظهار کرد: در سال 93 که مجوز این خبرگزاری از سوی وزارت ارشاد گرفته شد، برای همگان ضرورت چنین تریبونی در کشور به حد کافی احساس نمی شد اما هر قدر جلو رفتیم بر ضرورت آن افزوده شد.

با توجه به جذابیت حوزه های دیگر خبری مانند حوزه سیاسی در دیگر رسانه ها، شاید علم و فناوری نتواند در این رسانه ها جایگاه خود را حفظ کند.

تا حدی ما در رسانه ها مباحتی درباره علم و فناوری می بینیم و می شنویم اما آیا آن شتابی که علم و فناوری در کشور دارد با این میزان انتشار محتوا می تواند حق مطلب را ادا کند؟ قطع به یقین پاسخ به این سوال خیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری سیناپرس در همدان افتتاح شد

خبرگزاری سیناپرس در همدان افتتاح شد