مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-12سياسي

از محو کار کودک تا واقعیت زندگی کودکان کار  


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در یادداشتی به بهانه «روز جهانی مبارزه با کار کودک» خواهان فریاد علیه کارکودک، بردگی کودکان و همچنین آموزش همه جانبه آنها شد و خواست تا جوامع با تامین حقوق انسانی خانواده ها، - مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در یادداشتی به بهانه روز جهانی مبارزه با کار کودک خواهان فریاد علیه کارکودک، بردگی کودکان و همچنین آموزش همه جانبه آنها شد و خواست تا جوامع با تامین حقوق انسانی خانواده ها، کودکان را محافظت و جهان را به جای بهتری برای زندگی کودکان تبدیل کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهره پژوهش در یادداشت خود آورده است: پدیده کودکان کار هرروز ابعاد پیچیده‏ تری پیدا می ‏کند و حضور هر روزه آنان در خیابان، ضرورت سیاست‏گذاری درست در این زمینه را به امری اجتناب ناپذیر بدل کرده است.

بیش از 30 سال از تصویب پیمان نامه حقوق کودک می گذرد و سالیان زیادی از کنفرانس‏های عمومی سازمان بین‏ المللی کار گذشته است که کار کودک را ممنوع اعلام کرده اند و خواهان پایان دادن به بهره کشی از کودکان و اقدامات ملی کشورها در این زمینه شده اند.

این یادداشت می افزاید: سازمان ملل و سازمان بین المللی کار با طرح برنامه هایی خواهان لغو کار کودک و ریشه کنی فقر در جهان تا سال 2025 شده ‏اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از محو کار کودک تا واقعیت زندگی کودکان کار  

از محو کار کودک تا واقعیت زندگی کودکان کار