مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-12سياسي

قرآن تابلو هدایت برای مدیران و مؤسسات است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که در قبال قرآن وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم، گفت: قرآن تابلو هدایت برای شما مدیران و مؤسسات است، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که در قبال قرآن وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم، گفت: قرآن تابلو هدایت برای شما مدیران و مؤسسات است، نباید فقط عنوان مدیر بودن را یدک بکشیم باید با تمام قوا در فعالیت های قرآنی حضور مستمر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر جمعه در گردهمایی استانی مؤسسات قرآنی استان، با تأکید بر این که ما هنوز به صورت کامل به وظایف خود در قبال قرآن عمل نکرده ایم، گفت: قرآن باید در کل زندگی ما و حتی در ادارات، کوچه ها، محلات، مدارس، دانشگاه ها و .

فرهنگ قرآن حاکم شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی، جوانان ایرانی را قرآنی کرد و این دستاورد بزرگ فرهنگی است که باعث شد قرآن با رهبری امام راحل از مهجوریت در آید.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ملاطفت و خوشرویی در فعالیت های دینی و قرآنی نیاز هست ولی در کارهای مدیریتی جدیت هم لازم است، ادامه داد: افراد یا نباید وارد سمت مدیریت شوند یا باید با جدیت مسائل مدیریتی را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن تابلو هدایت برای مدیران و مؤسسات است

قرآن تابلو هدایت برای مدیران و مؤسسات است