مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-12فرهنگي

«دورهمی» در مسیر «عصر جدید»؟/ کپی کاری به سبک مهران مدیری


اولین قسمت از مسابقه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در حالی شب گذشته روی آنتن رفت که باید دید آیا مهران مدیری می تواند همچون احسان علیخانی از یک قالب کپی شده یک برند موفق خلق کند؟ - پس از پایان فصل چهارم برنامه دورهمی و با وجود حرف و حدیث های بسیاری که درباره سرانجام این برند محبوب در برخی رسانه ها منتشر می شد، بالاخره خود مهران مدیری وعده داد که با تغییر ساختار، فصل پنجم این برنامه را روانه آنتن خواهد کرد؛ وعده ای که شب گذشته محقق شد و با رونمایی از ساختار جدید این برنامه، مهران مدیری هم بخش دیگری از ظرفیت های خود را برای اجرای پرانرژی یک مسابقه تلویزیونی به نمایش گذاشت.

مهر نوشت؛ به بهانه پخش اولین قسمت از فصل پنجم دورهمی و از آنجا که ساختار این برنامه به کل متفاوت از چهار فصل قبل شده است، مروری بر اتفاقاتی خواهیم داشت که شب گذشته مخاطبان شبکه نسیم به تماشای آن نشستند؛ برنامه ای با نامی آشنا اما با سازوکاری بکر و تجربه نشده در قاب تلویزیون.

برنامه ای که مهران مدیری خودش آن را یک کپی درجه یک توصیف کرد.

یک مرور؛ دورهمی چه بود، چه شد؟ ماجرای برنامه دورهمی ماجرای ی متفاوت از دیگر برنامه های تولیدشده در تلویزیون طی چهاردهه گذشته محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دورهمی» در مسیر «عصر جدید»؟/ کپی کاری به سبک مهران مدیری

«دورهمی» در مسیر «عصر جدید»؟/ کپی کاری به سبک مهران مدیری