مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-12بين الملل

نتانیاهو فعلا در بالفور می ماند


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت موافقت کنست با دولت جدید این رژیم، خانواده نتانیاهو فورا مقر اقامت نخست وزیر در بالفور قدس را ترک نخواهند کرد و احتمالا تا مدتی در آنجا می مانند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت موافقت کنست با دولت جدید این رژیم، خانواده نتانیاهو فورا مقر اقامت نخست وزیر در بالفور قدس را ترک نخواهند کرد و احتمالا تا مدتی در آنجا می مانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اگر دولت جدید این رژیم فردا(یکشنبه) از کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) رأی اعتماد بگیرد خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی که قرار است فردا بعد از 12 سال نخست وزیری، قدرت را ترک کند، فورا مقر اقامت نخست وزیر در بالفور قدس را ترک نخواهد کرد.

طبق گزارش این منابع تخلیه مقر اقامت نتانیاهو احتمالا چند هفته به طول بینجامد اما تاکنون تاریخ مشخصی برای تخلیه آن وجود ندارد.

نفتالی بنت که قرار است نخست وزیر جدید باشد اعلام کرده که به صورت دائمی با خانواده اش در مقر اقامت نخست وزیر زندگی نخواهد کرد و از این مکان تنها برای نشست ها و میزبانی استفاده خواهد شد و همین مسئله به خانواده نتانیاهو اجازه می دهد تا زمان بیشتری در آنجا بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو فعلا در بالفور می ماند

نتانیاهو فعلا در بالفور می ماند