مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-12اقتصادي

ثبت نام مسکن در 9 شهر همدان/اتمام 2 تا 3 ساله مساکن در حال ساخت


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام جدید مسکن ملی در برخی شهرهای این استان خبر داد و گفت: ثبت نام مسکن ملی در 9 شهر استان همدان آغاز شده است و تا یک هفته متقاضیان فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند.

- ایسنا/همدان معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام جدید مسکن ملی در برخی شهرهای این استان خبر داد و گفت: ثبت نام مسکن ملی در 9 شهر استان همدان آغاز شده است و تا یک هفته متقاضیان فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرهای دمق، کرفس، قروه درگزین، فیروزان، فامنین، کبودراهنگ، گیان، برزول و گل تپه ثبت نام مسکن ملی آغاز شده است و به تعداد محدودی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در یکسری از این شهرها مساکن مهر ناتمام در طرح مسکن ملی گذاشته شده بود اما استقبالی نشد، تصریح کرد: مساکن مهر نیمه تمام فاقد متقاضی در تعدادی از شهرهای استان با پیشرفت های فیزیکی 15 تا 50 درصد مانده بود و با توجه به اینکه در برخی از این شهرها متقاضی وجود داشت، مجدد در طرح اقدام ملی مسکن آورده شده است.

صالحی امیر با اشاره به سوءاستفاده برخی اعضای شورای شهرها از موضوع مسکن ملی، افزود: موضوع مسکن ملی در این شهرها در برنامه جامع وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته بود و هیچ ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسکن در 9 شهر همدان/اتمام 2 تا 3 ساله مساکن در حال ساخت

ثبت نام مسکن در 9 شهر همدان/اتمام 2 تا 3 ساله مساکن در حال ساخت