مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-12سياسي

شرایط انتخاب رییس جمهور اصلح


با نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بالا گرفتن تب انتخابات، کاندیداها وعده های متعددی را مطرح می کنند و این مردم هستند که باید تشخیص دهند کدام کاندیدا می تواند وعده های خود را عملی کند.

- در این راستا خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میزگردی را با موضوع انتخاب رییس جمهور اصلح ، با حضور دکتر جوانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر اورنگی رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان، دکتر جعفرزاده عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و دکتر محسنی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار کرد.

محورهای اصلی این میزگرد شامل شاخص های انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ، نقش دانشگاهیان، حوزویان و نخبگان در انتخابات آگاهانه و پرشور ، چالش های پیش روی انتخابات ریاست جمهوری و ارائه راهکارها در جهت مدیریت این چالش ها و ارائه راهکارهای عملی در جهت پیگیری وعده های انتخاباتی رییس جمهور منتخب بوده است.

دکتر جعفر محسنی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در ابتدای این میزگرد، با تاکید بر این که نقش دانشگاه ها در مسائلی هم چون انتخابات باید پررنگ بوده و در جهت دهی به جامعه موثر باشد، گفت: انتخاب رییس جمهور، یکی از بزرگترین مزیت های جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انتخاب رییس جمهور اصلح

شرایط انتخاب رییس جمهور اصلح