مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-12ورزشي

کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی رونمایی شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: آیین رونمایی از کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس هیئت استان مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی اظهار کرد: این مراسم با حضور زارعی رییس فدراسیون، حقدادی مدیر کل ورزش استان، تنی چند از مدیران استان، پیشکسوتان، ورزشکاران کوهنوردی استان و تعدادی از پیشکسوتان کوهنوردی کشور در محل هتل امیرکبیر اراک برگزار شد،در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب مذکور، از نویسنده و تعدادی از دست اندکاران تهیه کتاب و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته تجلیل به عمل آمد.

وی با تاکید بر توسعه توریسم ورزشی در استان  افزود: با توجه به پتانسیلهای منطقه نمونه گردشگری دره گردو، سابت سنگ نوردی انجدان، سایت سنگ نوردی جاسب، سایت سنگ نوردی ورده و کوه لجور و همچنین قله ها و مناطق طبیعی استان بایستی تلاش از ظرفیتهای موجود در گردشگری ورزشی و رویدادهای ورزشی بهره گیری کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: شعار استان مرکزی مقصد جدید گردشگری محور انواع برنامه ریزی ها بر مبنای رویدادهای بومی و محلی و ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی رونمایی شد

کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی رونمایی شد