مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-12سياسي

آخرین لیست شوراهای شهر و روستا به وزارت کشور ارسال شد


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: باتوجه به سوابق و پرونده های افراد آخرین بررسی ها انجام شده و آخرین لیست به وزارت کشور ارسال شده است.

- ایسنا/لرستان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: باتوجه به سوابق و پرونده های افراد آخرین بررسی ها انجام شده و آخرین لیست به وزارت کشور ارسال شده است.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: مردم برای توسعه شهر و روستا و منطقه خود می توانند در این انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب نمایندگان خود در سطح منطقه تأثیرگذار باشند و در نهایت یک معدل بالا و درخشانی در حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت ملت داشته باشند که می تواند کارساز باشد.

وی با اشاره به آخرین لیست تأیید صلاحیت شدگان اظهار کرد: با بررسی های بیشتر و صحبت با دستگاه ها حدود 165 نفر دیگر در سطح کشور تأیید شدند.

کاظمی ادامه داد: با توجه به سوابق و پرونده های افراد آخرین بررسی ها انجام شده و لیست به وزارت کشور ارسال شده است.

رییس هییت نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: با توجه به این که برای کاندیداها کد صادر و وارد تبلیغات شده اند و زمان رسیدگی نیز به پایان رسیده، دیگر امکان اضافه شدن کاندید جدید به لیست وجود ندارد و خودمان را برای حضور گسترده در انتخابات آماده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین لیست شوراهای شهر و روستا به وزارت کشور ارسال شد

آخرین لیست شوراهای شهر و روستا به وزارت کشور ارسال شد