مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-12پزشكي

دختر مینیاتور مادرش است/ تجربه خاص مادرانی که دختر دارند


یک روانشناس، با بیان اینکه دختران مادران را الگوی خود می دانند، گفت: دختر مینیاتوری از مادرش است و مادران با جریان تربیت دختر خود تجریه خاصی را تجربه خواهند کرد و بازتابی از خودشان را در وجود دختران خود می بینند.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، با بیان اینکه دختران مادران را الگوی خود می دانند، گفت: دختر مینیاتوری از مادرش است و مادران با جریان تربیت دختر خود تجریه خاصی را تجربه خواهند کرد و بازتابی از خودشان را در وجود دختران خود می بینند.

فرنوش حقانی پور در گفت وگو با ایسنا، دختر را سرشار از عشق و احساس و همدلی و پاکی و بی قراری دانست و اظهار کرد: دل دختران معصوم و همیشه نگران است، اما این نگرانی شیرین است که باید با مهارت آموزی بتوانند از زندگی لذت ببرند و این عشق و پاکی را توسعه و به دیگران انتقال دهند.

وی تربیت را جنسیتی ندانست و افزود: والدین در برابر فرزندان خود اعم از دختر و پسر تا همیشه وظیفه دارند، زیرا شما آنان را به این دنیای قشنگ دعوت کردید و باید به آنان خدمت کنید.

این روانشناس، با اشاره به تفاوت های دختر و پسر، خاطرنشان کرد: از نظر روانشناسی تمایلات دختران و پسران با هم تفاوت دارد و این تفاوت ها منجر می شود در روش های تربیتی نیز تفاوت هایی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر مینیاتور مادرش است/ تجربه خاص مادرانی که دختر دارند

دختر مینیاتور مادرش است/ تجربه خاص مادرانی که دختر دارند