مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-12اقتصادي

350 فقره انشعاب فرسوده همدان نوسازی شد


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه 3 هزار انشعاب فرسوده همدان نوسازی شد گفت: نوسازی 350 فقره انشعاب فرسوده طی 2 ماه سال جاری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح و استانداردسازی شبکه ها و انشعابات فرسوده از تکالیف تعریف شده برای شرکت های آب و فاضلاب است اظهار کرد: تعویض و بازسازی انشعابات فرسوده نقش موثری در کاهش هدررفت آب و کم شدن تعداد حوادث مربوطه دارد.

وی با اشاره به کاهش نزولات جوی و کم شدن ذخایر آبی استان اضافه کرد: در شرایط فعلی یکی از راهکارهای موثر به منظور جلوگیری از هدررفت آب و کمک به کاهش تولید، استانداردسازی و اصلاح شبکه های فرسوده است که با تلاش همکاران ما در آبفای استان این امر به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با تاکید بر اینکه حفظ منابع آبی موجود در اولویت اقدامات قرار دارد عنوان کرد: بر همین اساس مجموعا در 12 ماهه سال گذشته و دوماهه ابتدایی امسال 3 هزار فقره انشعاب فرسوده آب در سطح شهرها و روستاهای استان اصلاح و نوسازی شد که از این تعداد 350 فقره مربوط به دوماهه سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 فقره انشعاب فرسوده همدان نوسازی شد

350 فقره انشعاب فرسوده همدان نوسازی شد