مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-12سياسي

«نه» نامزدهای انتخاباتی به نصب تبلیغات کاغذی در شهر هیدج


برای اولین بار و به احترام حفظ محیط زیست، نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر هیدج، از نصب تبلیغات کاغذی در سطح این شهر خودداری می کنند.

- نه نامزدهای انتخاباتی به نصب تبلیغات کاغذی در شهر هیدج ایسنا/زنجان برای اولین بار و به احترام حفظ محیط زیست، نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر هیدج، از نصب تبلیغات کاغذی در سطح این شهر خودداری می کنند.

یکی از معضلاتی که همه ساله در تبلیغات انتخاباتی به ویژه تبلیغات شورای اسلامی شهرها به چشم می خورد، نصب عکس ها، بنرها و تراکت های تبلیغاتی بر روی در و دیوار شهرها است، تا جایی که در پاره ای مواقع علاوه بر در و دیوار منازل مسکونی، دیوار دستگاه های اجرایی، تیرهای برق و حتی آثار تاریخی واقع در بافت مرکزی شهرها نیز از گزند این تبلیغات در امان نمی ماند.

این روزها در شهر که قدم می زنی، دیوارها پر است از تصاویر نامزدهای انتخاباتی که لبخندی تصنعی بر لب دارند، این در حالی است که این تصاویر نه تنها چهره زشتی به شهر می بخشد، بلکه باعث آلودگی های بصری نیز می شود.

امروزه در تبلیغات از نوع کاغذ هیچ گونه اصول درستی اجرا نشده و همین امر باعث آلودگی محیط می شود.

این تبلیغات بی رویه علاوه بر آلودگی هوا، به قطع بیشتر درختان نیز منجر می شود؛ علاوه بر این، تبلیغات کاغذی بر محیط نیز تاثیر متفی دارد و بر اعص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نه» نامزدهای انتخاباتی به نصب تبلیغات کاغذی در شهر هیدج

«نه» نامزدهای انتخاباتی به نصب تبلیغات کاغذی در شهر هیدج