مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-12سياسي

کلیات اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح شد/بررسی 2 طرح در کمیسیون امور داخلی


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی خلا قانونی در حوزه انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: کلیات اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح و دو طرح نیز در کمیسیون امور داخلی و شوراها در دست بررسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای نظارت و ناظرین صندوق های رأی شهرستان چهارباغ، گفت: اصلاح قانون انتخابات شوراها در مجلس شورای اسلامی به شکل جدی دنبال می شود.

نماینده مردم چهارباغ در مجلس با اشاره به اینکه کلیات اصلاح قانون انتخابات شوراها در صحن قرار گرفته شد، افزود: قانون فعلی در موضوع نظارت بر شوراها خلا وجود دارد که در این راستا بررسی دو طرح در کمیسیون امور داخلی و شوراها در دستور کار قرار گفته است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در اصلاح قانون جدید که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، نظارت بر عملکرد شوراهای شهر و روستاها پیش بینی شده است که عامل بازدارنده ای به منظور پیشگیری از تخلفات و کارآمدسازی شوراها خواهد داشت.

وی ضمن تشریح به این موضوع که این طرح در موضوع کارامدسازی نقش شوراها بسیار موثر است، ادامه داد: یکی از خلل های مهمی که در قانون مربوط به شورها وجود دارد عدم نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح شد/بررسی 2 طرح در کمیسیون امور داخلی

کلیات اصلاح قانون انتخابات در مجلس مطرح شد/بررسی 2 طرح در کمیسیون امور داخلی