مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-12فناوري

سازمان پژوهش ها از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ استفاده می کند


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امکان استفاده سازمان پژوهش های علمی و صنعتی از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمکاری دارد.

وی با اشاره به پروژه ابررایانه سیمرغ که با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مشترک انجام شده است، درباره همکاری پژوهشگاه ICT با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در این زمینه گفت: بخش فنی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای تحلیل پروژه های تحقیقاتی نیاز به GPU (واحد پردازش گرافیکی) دارد که ما می توانیم خدمات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران قرار دهیم تا از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ استفاده شود.

در این جلسه محمدحسن ایکانی معاون سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و رییس پژوهشگاه فناوری های نوین، نیز با اشاره به فعالیت های پژوهشی خوبی که در پژوهشگاه ICT انجام شده است گفت: پروژه های معرفی شده بسیار ارزنده بودند.

ما با پژوهشگاه ICT در ارتباط هستیم و امیدواریم این ارتباط مسیری باشد که باعث ارتقا روابط دو طرف شود.

همچنین مهدی فسنقری معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ICT نیز با استقبال از همکاری های دو مجموعه گفت: شرکت های دانش بنیانی که در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی فعال هستند می توانند با پژوهشگاه ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پژوهش ها از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ استفاده می کند

سازمان پژوهش ها از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ استفاده می کند