مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-12سياسي

تدوین چهار لایحه با موضوع دختران / کودک همسری ، دغدغه دولت


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، گفت: یکی از موضوعات بسیار مورد توجه دولت دوازدهم دختران، حقوق دختران و جایگاه دختران بوده است.

فقط از زاویه حقوق در سه یا چهار لایحه به موضوع دختران پرداخته ایم که برخی به قانون تبدیل شده که مهم ترین آن قانون .

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، گفت: یکی از موضوعات بسیار مورد توجه دولت دوازدهم دختران، حقوق دختران و جایگاه دختران بوده است.

فقط از زاویه حقوق در سه یا چهار لایحه به موضوع "دختران" پرداخته ایم که برخی به قانون تبدیل شده که مهم ترین آن قانون تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی است که تاکنون 1100 شناسنامه برای دختران و پسران ایرانی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در برنامه گفتگوی صمیمانه با جوانان پرسشگر که به مناسبت روز دختر امروز (شنبه 22 خرداد) برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: مساله بی شناسنامگی و بی هویتی بحران مهمی در برخی نقاط کشور است و قانون تابعیت فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی تا حدی این مشکلات را مرتفع می کند.

قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اثرش بر حمایت از دختران احتمال تصویب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از اطفال در دولت؛ فردا معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین چهار لایحه با موضوع دختران / کودک همسری ، دغدغه دولت

تدوین چهار لایحه با موضوع دختران / کودک همسری ، دغدغه دولت