مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-12فرهنگي

برگزاری رویداد فرهنگی فرهنگی برای «گل ها و گیاهان بومی ایران»


هنری «باغ و گلستانم آرزوست» با موضوع گل ها و گیاهان بومی ایران برگزار می شود.

- برگزاری رویداد فرهنگی فرهنگی برای گل ها و گیاهان بومی ایران فصل نخست رویداد فرهنگی – هنری باغ و گلستانم آرزوست با موضوع گل ها و گیاهان بومی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن عمارات محروسه ایران اعلام کرد در نظر دارد با همکاری مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، شهرداری منطقه 12 و انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران نخستین رویداد دوره ای سالانه گل ها و گیاهان بومی ایران را به مناسبت روز ملی گل و گیاه (25 خرداد) در سال 1400 برگزار کند.

این رویداد مستقل که در هر دوره به یکی از مناطق مختلف ایران فرهنگی تعلّق خواهد گرفت و در فصل نخست به گل ها، گیاهان و آثار بومی بافت تاریخی طهران می پردازد، دارای برنامه های جانبی با همکاری دیگر تشکّل های هنری، تخصّصی و حرفه ای مرتبط با گل و گیاه است.

رویداد فرهنگی - هنری باغ و گلستانم آرزوست دارای رویکرد پژوهش محور و کاربردی با تکیه بر فعالیت های مستقل مردمی، غیرانتفاعی عام المنفعه، عاشقانه و مسئولانه عموم جامعه (مخصوصا اشخاص متخصص و فرهیخته علمی، فرهنگی و هنری) در راستای پاسداشت و حراست از هنر، فولکلور و تنوع فرهنگی / زیستی و هویت سنت های محلی و بومی نواحی مختلف ایران فرهنگی (ایرانشهر) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فرهنگی فرهنگی برای «گل ها و گیاهان بومی ایران»

برگزاری رویداد فرهنگی فرهنگی برای «گل ها و گیاهان بومی ایران»