مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-12سياسي

راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است


معاون سیاسی سپاه بااشاره به اینکه میدان انتخابات میدان تولید قدرت، تامین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است، گفت:راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر شنبه در نشست بصیرتی در حسینیه جماران بیرجند، با بیان اینکه برگزاری انتخابات های مختلف در کشور، نشانه شکست دشمن است، اظهارکرد: اما دشمن آرام ندارد و در بستر انتخابات به دنبال اجرای نقشه های شومی است تا بتواند اقدامات دیگرش را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه انقلاب در وضعیتی قرار دارد که رویارویی دشمنان با جبهه انقلاب در تمام زمینه ها قابل تصور است، عنوان کرد: اما ملت ایران با بهره گیری از تجارب و اوامر الهی، دشمن را ناکام خواهند کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنانش را در حوزه نظامی ناکام کرده و دشمن جرات حتی یک گلوله به سمت ملت را ندارد، گفت: آمریکا تهدید می کند اما تکاورانشان در آب های ایران دستگیر می شوند، هواپیمای جاسوسی شان منهدم می شود، عین الاسد بمباران می شود اما جرات اقدامی علیه ملت ایران را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است

راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است