مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-12حوادث

سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان


ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر دادند که با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت 15 میلیاردی از خانه افراد سالمند می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ بیستم فروردین ماه امسال مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که مدتی است که خانمی را از طریق فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلش استخدام کرده است، اما روز گذشته این زن پس از حضور در منزلش یک استکان چای حاوی داروی بیهوشی به او داده و پس از به هوش آمدن متوجه شده که کارت عابر بانکش حاوی مبلغ شش میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزلش سرقت شده است.

در ادامه و با انجام بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری راننده یک دستگاه خودروی 206 پس از بیهوش کردن مالباخته ، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده است.

با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله نواب، پس از هماهنگی های قضایی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

با انتقال متهمان به مقر پلیس، این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به پنج فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده و گفتند که پس از جلب اعتماد مالباختگان و به دست آوردن رمز کارت عابر بانکشان سرقت ها را انجام داده اند و با همکاری همدست دیگر شان که خانم میانسالی است طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان

سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان