مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-12سياسي

باید برای استان ها طرح های توسعه ای ویژه ای طراحی شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه استان ها با وجود تفاوت های مختلف مردم این کشور هستند و باید برای استان ها طرح های توسعه ای ویژه ای طراحی شود.

- ، عبدالناصر همتی عصر شنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی، اظهار کرد: همه استان ها با وجود تفاوت های مختلف مردم این کشور هستند و باید برای استان ها طرح های توسعه ای ویژه ای طراحی شود و باید با خود مردم بر اساس نیازها و لیاقت ها اداره و طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما این است که تصمیمات اقتصادی بر تصمیمات سیاسی در استان ها حاکم باشد و نگاه سیاسی را از استان ها برداشته و با نگاه اقتصادی به آن بنگریم، افزود: در استان ها ما مشکل جدی داریم و یک راهبرد ملی برای توسعه استان ها را نداریم و هر استان ما یک مشکل از نظر قومی و آب و هوایی، نزدیکی به دریا و همسایگان غربی و شرقی و دریاها وجود دارد.

همتی اضافه کرد: وقتی ما در شهری مثل تهران و شهرهای بزرگ متمرکز شویم، شهرهای دیگر به تدریج به حاشیه رفته و روستاها و شهرهای کوچک به تدریج خالی از سکنه می شود و به حاشیه شهرهای بزرگ مهاجرت می شود.

بیکاری در همه استان های کشور مشترک است نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بیکاری در همه استان های ما مشترک است و باید چرایی آن را بدانیم، گفت: بخشی از این موضوع به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای استان ها طرح های توسعه ای ویژه ای طراحی شود

باید برای استان ها طرح های توسعه ای ویژه ای طراحی شود