مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-12سياسي

150 واحد مسکونی با کمک سپاه در گلستان بهسازی می شود


150 واحد مسکونی در سال جاری با مشارکت سپاه و کمیته امداد، ساخت، بهسازی و نوسازی می شود.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه گلستان اظهارکرد: تاکنون پنج هزار و 600 عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از هفت هزار و 300 نفر با همکاری بسیج سازندگی استان راه اندازی شده و 110 میلیارد تومان تسهیلات هم پرداخت شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان به دیگر اقدامات اشاره کرد و افزود: همچنین تا کنون سه هزار و 11 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل ساخت و بازسازی خانه محروم، کانال بتنی، آبرسانی، راه سازی و غیره با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان گلستان در کنار پروژه های عمرانی و اشتغالزایی، هزار و 600 سری جهیزیه را با مشارکت مردم و خیران به زوجین جوان کم برخوردار اهدا کرده است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: اهم برنامه های سال 1400 شامل، انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی 150 واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، ساخت، بهسازی و نوسازی 24 مدرسه در استان با مشارکت خیرین، افتتاحیه پروژه آبرسانی خط انتقال و شبکه داخلی روستای زلزله زده ویرو با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و خیرین، کلنگ زنی 150 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد زیرساخت های کشاورزی، جاده بین مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد مسکونی با کمک سپاه در گلستان بهسازی می شود

150 واحد مسکونی با کمک سپاه در گلستان بهسازی می شود