مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-12سياسي

آسیب شناسی پدیده ی بی تفاوتی اجتماعی در دانشگاه یزد


شصت و سومین نشست کانون تفکر سلامت اجتماعی دانشگاه یزد با محوریت «آسیب شناسی و بررسی بی تفاوتی اجتماعی در کانون تفکر سلامت اجتماعی» به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/یزد شصت و سومین نشست کانون تفکر سلامت اجتماعی دانشگاه یزد با محوریت آسیب شناسی و بررسی بی تفاوتی اجتماعی در کانون تفکر سلامت اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد.

سیدرضا جوادیان دبیر کانون تفکر سلامت اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به وجود بی تفاوتی در بخش های مختلف جامعه کنونی به آسیب شناسی این عارضه در کانون تفکر سلامت اجتماعی پرداخت.

سعید عطار رییس دبیرخانه کانون های تفکر دانشگاه یزد نیز با اشاره به اهمیت جامعه هدف کانون های تفکر، بخشی از جهت گیری فعالیت کانون های تفکر را به سمت تغییر رویه های دستگاه های دولتی در راستای بهبود عملکرد عنوان کرد و بخش دیگر را متوجه مردم عادی و نخبگان دانست که بسته به نوع جامعه هدف، عملکرد و تجویزهای متفاوتی خواهند داشت.

وی ضمن تشریح مکانیسم های مختلف اثربخشی جامعه نخبگان و دانشگاه ها بر مجموعه دستگاه های دولتی دنیا، برای مستعد شدن محیط و تحقق توسعه در شهرها، به رویه های محافظه کارانه و پذیرش وضع موجود انتقاد کرد که با تمرین در جمع های کوچک تر می توان به این مهم دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی پدیده ی بی تفاوتی اجتماعی در دانشگاه یزد

آسیب شناسی پدیده ی بی تفاوتی اجتماعی در دانشگاه یزد