مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-12سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو موجب افزایش اقتدار و قدرت نرم کشور می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو موجب افزایش اقتدار و قدرت نرم کشور می شود.

محمدرضا عبدالرحیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای به عنوان پشتوانه اساسی برای حرکت در مسیر پیشرفت و هدایت کشور و تعیین سرنوشت بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی افزود: در جمهوری اسلامی، امور کشور از راه انتخابات، انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر و روستا اداره شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین با بیان اینکه امروز مهمترین رویداد پیش روی کشور، موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است، ادامه داد: مردم با حضور آگاهانه و شایسته گزینی، در اداره امور شهرها و روستاها که ملموس با زندگی روزمره ایشان است، موجبات بهبود مستمر شرایط زندگی خود را فراهم کنند.

وی انتخابات را مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و اظهار کرد: انتخابات مظهر احقاق حق مردم است و بر اساس اصل 56 قانون اساسی، طبق اصل قانون اساسی حاکمیت‏ مطلق‏ بر جهان‏ و انسان‏ از آن‏ خداست‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می شود