مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-12سياسي

همه نامزدها بازنده مناظره /تراژدی بزرگی که «یاساشین» از آن پرده برداشت


با دیدن این به اصطلاح «مناظره ها» به شخصه متوقع روی کار آمدن رییس جمهوری نیستم که به فکر ملت و مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد، آرزومند رییس جمهوری هستم که بیاید و مشکلات داخلی مسئولان زمامدار را حل کند.

- مناظره های ریاست جمهوری از دیدگاه آرش آبسالان، استاد فن بیان و سخنوری همه نامزدها بازنده مناظره /تراژدی بزرگی که یاساشین از آن پرده برداشت با دیدن این به اصطلاح مناظره ها به شخصه متوقع روی کار آمدن رییس جمهوری نیستم که به فکر ملت و مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد، آرزومند رییس جمهوری هستم که بیاید و مشکلات داخلی مسئولان زمامدار را حل کند.

این جملات بخشی از سخنان آرش آبسالان، یکی از استادان شناخته شده فن بیان و سخنوری در ایران است که به نظر می رسد حرف دل بسیاری از کسانی باشد که در چند روز گذشته تماشاگر مناظره های انتخاباتی بوده اند.

دیگر کمتر کسی است که باور نداشته باشد آنچه این روزها با عنوان مناظره انتخاباتی شاهد بودیم، از روح مناظره به معنای واقعی آن فرسنگ ها فاصله داشت.

اگر در دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری با کنجکاوی به دهان نامزدها چشم می دوختیم تا از برنامه هایشان باخبر شویم، در این دوره اما شرایط به گونه ای رقم خورد که به جای کشف برنامه نامزدها، بار دیگر معنای مناظره ، گفتگو و چالش را بازتعریف کنیم چراکه ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نامزدها بازنده مناظره /تراژدی بزرگی که «یاساشین» از آن پرده برداشت

همه نامزدها بازنده مناظره /تراژدی بزرگی که «یاساشین» از آن پرده برداشت