مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13بين الملل

تاکید وزرای امور خارجه آمریکا و کره جنوبی در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای کره جنوبی خود دیدار کرده و بار دیگر به تعهد بین دو کشور و همچنین ژاپن به منظور همکاری نزدیک در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره تاکید کردند.

- وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای کره جنوبی خود دیدار کرده و بار دیگر به تعهد بین دو کشور و همچنین ژاپن به منظور همکاری نزدیک در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا پس از دیدار میان آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و چونگ ایویی یونگ، همتای کره جنوبی اش در نشست گروه هفت دو طرف بر اقدامات به منظور خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره تاکید و اعلام کردند که تلاش ها برای این منظور با پیشرفت کمی روبرو بوده است.

وزیر امور خارجه آمریکا و همتای کره جنوبی اش همچنین بر اهمیت همکاری چند جانبه به منظور رسیدگی به مسائل مختلف منطقه ای شامل بازگشت به مسیر دموکراسی در میانمار تاکید کردند.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است، دیپلمات ارشد ایالات متحده با همتای کره جنوبی خود در کورنوال، انگلیس و در نشست گروه هفت دیدار کرد و دو طرف بر ائتلاف کره جنوبی و آمریکا به عنوان راهکاری به سوی صلح، امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزرای امور خارجه آمریکا و کره جنوبی در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره

تاکید وزرای امور خارجه آمریکا و کره جنوبی در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره