مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13سياسي

شهرضا در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفت/ مترو بهارستان به شهرضا می رسد


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که انجام شد، 14 شهرستان در بودجه 1400 به 15 شهرستان تبدیل شد و شهرضا جزو طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ قرار گرفت.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دو انتخابات بسیار مهم در پیش رو داریم، اظهار داشت: نظام و انقلاب ما مردمی است، بنابراین حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است.

نماینده مردم آن را می بینند و نارضایتی اتفاق می افتد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکسال از آغاز به کار مجلس یازدهم گذشت، اضافه کرد: نظارت و قانون گذاری وظیفه نمایندگان مجلس است، وظیفه مجلس ریل گذاری است تا دولت آن را اجرا کند؛ رهبر معظم انقلاب از عملکرد یکساله مجلس رضایت داشتند.

از شورای عالی آب مجوز انتقال آب به شهرضا گرفته شد وی ادامه داد: در بودجه 1400 پیگیری های بسیاری برای موضوع آب شهرضا انجام شد در دور دهم نیز بسیار پیگیری شد و از شورای عالی آب مجوز انتقال آب به شهرضا را گرفتیم و در این راستا باید با استان های کرمان یزد جلسات بسیاری را داشته باشیم.

محمودی با بیان اینکه تأمین آب شرب شهرضا از چاه است و با وجود خشکسالی کیفیت و کمیت آب تغییر پیدا کرده است، افزود: باید آب پایداری را برای شهرضا تأمین کنیم در این راستا طرح آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفت/ مترو بهارستان به شهرضا می رسد

شهرضا در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفت/ مترو بهارستان به شهرضا می رسد