مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-13سياسي

مهم ترین برنامه دولت آینده توجه به معیشت و اقتصاد مردم باشد


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه همه شاخصه های رفاه مردم اعم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار هست اما مهم ترین برنامه دولت آینده بایستی معیشت و اقتصاد مردم باشد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه همه شاخصه های رفاه مردم اعم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار هست اما مهم ترین برنامه دولت آینده بایستی معیشت و اقتصاد مردم باشد.

محمدعلی محسنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انتخابات نمادی از مردم سالاری و رقم زدن سرنوشت مردم توسط خود مردم است، اظهار کرد: تب و تاب انتخابات در سراسر کشور داغ هست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات امسال چه در ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به معضلات اقتصادی که به واسطه تحریم های ناجوانمردانه و همچنین بیماری منحوس کرونا پیش امده است یکی از برنامه های مهم منتخب مردم در کرسی ریاست جمهوری این خواهد بود که به اقتصاد و معیشت مردم توجه و رسیدگی کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگرچه همه شاخصه های رفاه مردم اعم از فعالیت های فرهنگی و اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین برنامه دولت آینده توجه به معیشت و اقتصاد مردم باشد

مهم ترین برنامه دولت آینده توجه به معیشت و اقتصاد مردم باشد