مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-13سياسي

مطالبات «خاص» از منتخب آینده/ آقای کاندیدا! رییس جمهور ما هم می شوید؟


آقای کاندیدا! از قیمت داروهای بیماران ام اس خبر دارید؟می دانید بیماران سی اف به دلیل نایاب شدن داروهایشان ذره ذره دارند جلوی چشم پدر و مادرهایشان آب می شوند؟از دغدغه های بیماران هموفیلی و اوتیسم و غیره باخبرید؟.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس- مریم شریفی؛ خاص شدن، آرزوی مشترک شهروندان دردمندی است که بیماری شان در دایره بیماری های معمول نمی گنجد؛ بیمارانی که باید به همراهی مادام العمر عوارض بیماری شان عادت کنند.

اینطور است که وارد شدن نام بیماری شان به فهرست بیماری های خاص و بهره مندی از حمایت های دولت و مجلس، مثل فتح بلندترین قله ها برایشان شیرین است.

اما درست مثل قهرمانی که بعد از پایین آمدن از سکو باید همه چیز را فراموش کرده و به فکر مبارزات بعدی باشد، دغدغه های این بیماران بعد از خاص شدن هم تمامی ندارد.

هزینه های سنگین دارو و درمان، تجهیزات درمانی و توانبخشی و آزمایشات دوره ای، پوشش ناکافی بیمه، محدودیت های مهارت آموزی و اشتغال، فرسودگی والدین در مراقبت دائمی از فرزندان بیمار و.

؛ این ها فقط گوشه ای از مشکلات گسترده و متنوع بیماران خاص است.

این روزها که فضای مجازی و حقیقی پر شده از برنامه ها و وعده های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه، به نظر می رسد باز هم جای بیماران خاص، این شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات «خاص» از منتخب آینده/ آقای کاندیدا! رییس جمهور ما هم می شوید؟

مطالبات «خاص» از منتخب آینده/ آقای کاندیدا! رییس جمهور ما هم می شوید؟