مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-13اقتصادي

چراغ روشن مغازه ها زیر نور آفتاب


اگرچه همواره نسبت به مصرف بهینه برق به خصوص در زمان پیک در بخش خانگی تاکید می شود، اما چراغ روشن مغازه ها و تابلوی سردر آنها، روشنایی روز را در خیابان های اصفهان چند برابر کرده است.

- ایسنا/اصفهان اگرچه همواره نسبت به مصرف بهینه برق به خصوص در زمان پیک در بخش خانگی تاکید می شود، اما چراغ روشن مغازه ها و تابلوی سردر آنها، روشنایی روز را در خیابان های اصفهان چند برابر کرده است.

در پی افزایش دمای هوا در اصفهان مطابق پیش بینی های انجام شده، میزان قطعی برق در هفته جاری افزایش می یابد تا جایی که به گفته سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اگر همکاری مردم در کاهش مصرف برق کمرنگ شود، با توجه به افزایش دمای هوا و گرما در هفته جاری احتمال خاموشی ها در اصفهان بیشتر می شود.

اگرچه طی یک ماه گذشته به خصوص در بخش خانگی برای کاهش خاموشی ها، به مردم توصیه شده تا در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند، اما در سطح شهر و به خصوص در روشنایی روز، شاهد روشنایی تابلوهای مغازه ها و چراغ های زیاد داخل مغازه ها هستیم که به طور قطع مصرف برق بالایی دارند.

از سوی دیگر با گذر از برخی خیابان ها همچون فردوسی و فروغی که مرکز فروش چراغ های روشنایی و لوستر هستند، به خصوص در ساعات روز که زمان پیک مصرف برق است، شاهد روشنایی مغازه ها و لوسترهای داخل آن هستیم، همچنین برخی میو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ روشن مغازه ها زیر نور آفتاب

چراغ روشن مغازه ها زیر نور آفتاب