مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13ورزشي

جاهدی: تلاشم قرار گرفتن بر روی سکوی پارالمپیک است


عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان گفت: تمام تلاشم بر این است که در ماده کانو معلولان مسافت 200 متر بر روی سکوی پارالمپیک قرار بگیرم تا زحمات چند ساله ام جبران شود.

- عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان گفت: تمام تلاشم بر این است که در ماده کانو معلولان مسافت 200 متر بر روی سکوی پارالمپیک قرار بگیرم تا زحمات چند ساله ام جبران شود.

اسلام جاهدی، عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از کسب سهمیه پارالمپیک تمریناتم را به طور جدی زیر نظر ایرج اقلیمی در دریاچه آزادی در ماده کانو معلولان مسافت 200 متر از خرداد آغاز کردم و تلاشم بر این است تا نقاط ضعفی که از نظر فنی در کاپ جهانی مجارستان داشتم با کمک مربی ام مرتفع کنم و حضور موفقی در بازی های پارالمپیک توکیو داشته باشم.

وی ضمن تشکر از زحمات فدراسیون قایقرانی، گفت: در طول مدت آماده سازی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو، فدراسیون قایقرانی تدارکات بسیار خوبی برای برگزاری اردوها انجام داده که جای تشکر دارد.

جاهدی تصریح کرد: برای ارتقای آمادگی بدنی چون امکان انجام تمرینات دویدن ،کار با دوچرخه و استفاده از استخر در شرایط کرونایی را نداشتم، بنابراین ویلچررانی را جایگزین تمرینات هوازی کردم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهدی: تلاشم قرار گرفتن بر روی سکوی پارالمپیک است

جاهدی: تلاشم قرار گرفتن بر روی سکوی پارالمپیک است