مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-13بين الملل

هشدار رهبر شیعیان بحرین به آل خلیفه درباره اوضاع جسمانی زندانی سیاسی


رهبر شیعیان بحرین، مقامات رژیم آل خلیفه را مسؤول هرگونه خطری دانست که متوجه شیخ عبدالجلیل المقداد ، زندانی سیاسی شیعه شود.

- رهبر شیعیان بحرین، مقامات رژیم آل خلیفه را مسؤول هرگونه خطری دانست که متوجه شیخ "عبدالجلیل المقداد"، زندانی سیاسی شیعه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، شیخ عبد الجلیل المقداد که به 30 سال حبس محکوم است، روز جمعه درباره وضعیت جسمانی وخیم خود و بی اعتنایی که به این موضوع شده اظهار کرد: برای اینکه در حق خودم کوتاهی نکرده باشم، باید اعلام کنم بی اعتنایی و کوتاهی در مورد من وجود دارد که به سطح شکنجه می رسد و من آنها را مسؤول هر اتفاقی که برایم رخ می دهد، می دانم.

آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم، رهبر شیعیان بحرین طی بیانیه ای تاکید کرد: در مورد اظهارات اخیر شیخ عبدالجلیل المقداد که اعلام کرد تحت شکنجه عامدانه مسؤولان زندانش قرار داشته و تمامی شکایاتش درباره بیماری های خطرناکی که دچار است، نادیده گرفته می شود، هیچ شک و تردیدی وجود ندارد؛ زیرا او مردی راستگو، غیرتمند و باوقاری است که از ابراز ضعف و درخواست ترحم ازمردم به دور بوده و این سخنانش مسؤولان زندان و بالاتر از آنها را که به وضعیت او بی توجهی می کنند، مسؤول کامل هرگونه خطری قرار می دهد که احتمالا برای او وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رهبر شیعیان بحرین به آل خلیفه درباره اوضاع جسمانی زندانی سیاسی

هشدار رهبر شیعیان بحرین به آل خلیفه درباره اوضاع جسمانی زندانی سیاسی