مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-13فرهنگي

اعتراض بازیگر مسلمان به نحوه نمایش مسلمانان در آثار هالیوودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این بازیگر انگلیسی- پاکستانی که امسال به نخستین بازیگر مسلمان نامزد اسکار شاخه بهترین بازیگر مرد تاریخ جوایز اسکار تبدیل شد با انتشار ویدئویی گفت از اینکه شخصیت های مسلمان در فیلم های هالیوود این قدر کم حضور دارند .

- ریز احمد اولین بازیگر مسلمان که در بخش اصلی مرد نامزد اسکار شده است، نسبت به استفاده بسیار کم و نحوه به تصویر کشیدن مسلمانان در هالیوود انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این بازیگر انگلیسی- پاکستانی که امسال به نخستین بازیگر مسلمان نامزد اسکار شاخه بهترین بازیگر مرد تاریخ جوایز اسکار تبدیل شد با انتشار ویدئویی گفت از اینکه شخصیت های مسلمان در فیلم های هالیوود این قدر کم حضور دارند و در صورت حضور هم به صورت منفی نشان داده می شوند، خسته شده است و خواستار ایجاد تغییر رویکرد صنعت سینما در این باره شد.

او در بخشی از این ویدئو می گوید: دیگر نمی توان از مسئله نشان دادن چهره بد از مسلمانان در سینما چشم پوشی کرد.

چگونه من از میان 1/6 میلیارد مسلمان در جهان به عنوان اولین مرد نامزد اسکار بازیگری شدم و چرا هیچ کس تاکنون به چنین جایگاهی نرسیده است؟ از خودم می پرسم اگر من یک استثناء برای این قانون نانوشته هستم پس چه قانون های نانوشته دیگری در فرهنگ و جامعه درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض بازیگر مسلمان به نحوه نمایش مسلمانان در آثار هالیوودی

اعتراض بازیگر مسلمان به نحوه نمایش مسلمانان در آثار هالیوودی