مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-13بين الملل

دیدار «تاکایف» و وزیر خارجه قطر؛ تقویت روابط محور مذاکرات


رییس جمهور قزاقستان با وزیر امور خارجه قطر در «نورسلطان» دیدار و دورنمای توسعه روابط دو کشور با تمرکز بر تقویت روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قزاقستان که با سفر رسمی وارد قزاقستان شده با قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور این کشور ملاقات کرد.

در جریان این دیدار دورنمای توسعه همکاری قزاقستان و قطر با تمرکز بر تقویت روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاکایف در سخنانی به ظرفیت قابل توجه برای تقویت روابط بین دو کشور در زمینه های مورد علاقه دو طرف اشاره کرد.

وی با بیان این که فکر می کنم سفر شما بسیار مفید خواهد بود، ابراز اطمینان کرد که در آینده دو کشور بتوانند در همکاری های خود نتایج بزرگی را کسب کنند.

تاکایف در بخش دیگری در مورد توافقات حاصل شده در نتیجه گفت وگوی تلفنی با تمیم بن حمد  آل ثانی امیر قطر در مورد آماده سازی مشترک تعدادی از پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در آستانه سفر برنامه ریزی شده وی به قزاقستان گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه قطر به نوبه خود رییس جمهور قزاقستان را در مورد تلاش دوحه جهت ایجاد پایه محکم برای تقویت بیشتر همکاری با قزاقستان با تمرکز بر بلوک اقتصادی مطلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار «تاکایف» و وزیر خارجه قطر؛ تقویت روابط محور مذاکرات

دیدار «تاکایف» و وزیر خارجه قطر؛ تقویت روابط محور مذاکرات