مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-13سياسي

حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور پرشور پای صندوق های رای محقق می شود


امام جمعه یزد با بیان اینکه همه ما برای حفظ انقلاب در مقابل شهدا مسئولیم، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در مدرسه علمیه الکاظمیه با اشاره به بی توجهی برخی نامزدهای ریاست جمهوری به دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در مناظره ها اظهار داشت: این نامزدها خدمات 40 ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز با ایران 40 سال پیش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، افزود: کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا در بسیاری از زمینه ها از جمله پزشکی، صنایع دفاعی، فناوری های نانو، دانش هسته ای و … در دنیا حرف برای گفتن دارد.

ناصری تصریح کرد: اگر امروز غرب نگران دانش هسته ای ایران است به خاطر اطلاع از پیشرفت هایی است که ایران در این زمینه دارد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اینها خدمات بزرگی است که باید برای مردم بازگو شود و نامزدها باید در مناظرات و سخنرانی های خود این موارد را نیز برای مردم بازگو کنند.

وی اظهار داشت: در این شرایط نا امید کردن مردم و جدال با یکدیگر شایسته نیست و گرچه مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و نداشتن دانش اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور پرشور پای صندوق های رای محقق می شود

حفظ دستاوردهای انقلاب با حضور پرشور پای صندوق های رای محقق می شود