مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-13سياسي

امام جمعه یزد: حضور پرشور پای صندوق های رای تضمین کننده بقای انقلاب است


امام جمعه یزد با بیان این که همه ما برای حفظ انقلاب در مقابل شهدا مسئولیم، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد: آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در مدرسه علمیه الکاظمیه با اشاره به بی توجهی برخی نامزدهای ریاست جمهوری به دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در مناظره ها اظهار کرد: این نامزدها خدمات 40 ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به و .

در دنیا حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه یزد گفت: اگر امروز غرب نگران دانش هسته ای ایران است به خاطر اطلاع از پیشرفت هایی است که ایران در این زمینه دارد.

ناصری یزدی تاکید کرد: اینها خدمات بزرگی است که باید برای مردم بازگو شود و نامزدها باید در مناظرات و سخنرانی های خود این موارد را نیز برای مردم بازگو کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در این شرایط نا امید کردن مردم و جدال با یکدیگر شایسته نیست و گرچه مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و نداشتن دانش اقتصادی است، وجود دارد اما نباید پیشرفت ها را نیز نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: حضور پرشور پای صندوق های رای تضمین کننده بقای انقلاب است

امام جمعه یزد: حضور پرشور پای صندوق های رای تضمین کننده بقای انقلاب است