مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-13اقتصادي

چرخ ورزش های همگانی باوجود کرونا به خوبی می چرخد


رییس هیأت همگانی استان کرمانشاه گفت: با وجود ویروس منحوس کرونا، ایام قرنطینگی و تعطیلی باشگاه ها، اقدامات خوبی در هیأت همگانی استان در فضای مجازی و حضوری صورت گرفت.

- نریمان رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری منحوس در سه بخش اینفوگرافی، مسابقات مجازی و تولید محتوا، کسب رتبه اول کشوری در طرح پیاده روی در روز جهانی پیاده روی و همچنین کسب رتبه اول در چالش وقت ورزش در منزل از مهم ترین فعالیت هایی سال گذشته بود.

رییس هیأت همگانی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به سختی هایی که در سال گذشته وجود داشت، هیأت همگانی با وجود نوپایی توانست عملکرد خوبی را با کمک کمیته ها، مربیان، ورزشکاران و حضور مردم در فعالیت های ورزشی داشته باشد.

وی گفت: از دیگر نتایج فعالیت های هیأت همگانی در سال گذشته می توان  شرکت در لیگ تندرستی و طرح ملی نشاط را نام برد، برای اولین بار در لیگ تندرستی شرکت کردیم و استان کرمانشاه توانست در بین 500 شهر مقام اول را کسب کند، همچنین کرمانشاه در طرح ملی نشاط که مربوط به بازی های الکترونیکی است مقام سوم استانی را کسب کرد و همچنین در طرح سراسری یوگا موفق به کسب رتبه دوم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ ورزش های همگانی باوجود کرونا به خوبی می چرخد

چرخ ورزش های همگانی باوجود کرونا به خوبی می چرخد