مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-13سياسي

با خلق حماسه سیاسی اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم/انتخاب درست کشور را بیمه می کند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت در انتخابات ,و خلق حماسه سیاسی اقتدارمان را به نمایش بگذاریم و با انتخاب درست کشور را برای سال های سال بیمه کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی در جمع دانشجویان بسیجی در خصوص لیست افرادی خاص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر  تأکید کرد: بنده هیچ لیستی در شهر ندارم و از هیچ لیستی حمایت نمی کنم و به انتخاب مردم احترام می گذارم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به انتقادات از عملکرد دولت و پاسخ به این پرسش که اگر رییس جمهور ایران شوید اولویت نخست شما چیست؟ اظهار داشت: اعتقادم بر این است، اولین کاری که در کشور باید انجام شود هماهنگی قوا، ارگان ها و نهادهاست تا برآیند بالایی از کارهایی که انجام می شود برای کشور کسب شود، چنانچه اگر یک خودرو را تصور کنیم که دو چرخ آن در یک راستا و دو چرخ دیگر در راستای دیگر حرکت کنند، برآیند آنها صفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین قوا در تعامل بهتر با جهان هم اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: ایران اگرچه اقتصاد شکست خورده ای به واسطه بی تدبیری و سوءمدیریت دارد، اما کشوری غنی و دارای ظرفیت های زیادی است، جزو بزرگترین کشورهای نفتی و گازی جهان است و معادن زیادی دارد که تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خلق حماسه سیاسی اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم/انتخاب درست کشور را بیمه می کند

با خلق حماسه سیاسی اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم/انتخاب درست کشور را بیمه می کند