مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-13سياسي

معیارهای اصلی جهت انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به مراجعه و سؤالات مکرر مردم انقلابی ایران اسلامی در خصوص ملاک ها و معیارهای اصلی جهت انتخاب آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات، ویژگی های فرد اصلح را بیان کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به مراجعه و سوالات مکرر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و در راستای تواصی به حق و ایجاد زمینه های شناخت اصلح و تحقق مشارکت حداکثری، در انتخابات ریاست جمهوری، ملاک ها و معیارهای اصلی جهت انتخاب آگاهانه را به ملت همیشه در صحنه عرضه می دارد تا ان شاء الله این بار نیز در آزمون بزرگ انتخابات همچون دیگر میدان ها، نقش آفرین و حماسه ساز باشند.

نامزد ریاست جمهوری در ایران، بر اساس معیارها و ملاک های فرد اصلح که در بیانات امام راحل عظیم الشأن (قدس سره) و رهبری معظم (مدظله العالی) آمده است باید دارای ایمان و تقوای الهی بوده و به ارزش های اسلامی و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و اهداف و آرمان های انقلاب که بر اساس نظریه ولایت مطلقه فقیه اداره می شود، پایبند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیارهای اصلی جهت انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری

معیارهای اصلی جهت انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری