مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13ورزشي

حکم ریاست باران چشمه در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صادر شد


وزیر ورزش و جوانان حکم «مهر علی باران چشمه» رییس جدید فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را صادر کرد.

- حکم ریاست" باران چشمه" در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صادر شد وزیر ورزش و جوانان حکم مهر علی باران چشمه رییس جدید فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که 19 خرداد برگزار و مهرعلی باران چشمه با رای اعضای مجمع به ریاست این فدراسیون انتخاب شد و حکم وی را وزیر ورزش و جوانان صادر کرد.

بر این اساس در بخشی از حکم مهر علی باران چشمه که به امضای مسعود سلطانی فر رسیده، آمده است: به استناد بند چهار ماده هفت اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و رای اعضای مجمع عمومی مورخ 19 خرداد 1400 فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و در اجرای ماده 10 اساسنامه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب می گردید.

در این حکم، استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اصول علمی و دستاوردهای تجربه شده،توجه به هیات های استانی و رفع مشکلات و موانع آن ها، همکاری با نهادهای مرتبط به منظور توسعه رشته، ایجاد نظام مشارکت بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم ریاست باران چشمه در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صادر شد

حکم ریاست باران چشمه در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صادر شد