مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-13سياسي

22 تیم نظارتی فعالیت های تبلیغاتی در شیراز را رصد می کنند


با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، 22 تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی فعالیت می کنند.

- شیراز - معاون فرماندار شیراز گفت:با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، 22 تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرسول حقیقی با یادآوری اینکه تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراها از پنجشنبه گذشته شروع شده است و طبق قانون تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رأی گیری، ادامه خواهد داشت، همه نامزدهای انتخابات و ستادهای ایجاد شده توسط آنان را ملزم به رعایت کامل قوانین دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات، شاهد کمترین میزان تخلفات و عدول از دستورالعمل های قانونی تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان باشیم.

حقیقی با بیان اینکه کاندیداها باید آدرس ستادها و مسئولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز، اعلام کنند و در غیر این صورت ستاد مورد نظر طبق قانون تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیداها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات قانونی در خصوص معرفی ستاد و مسئول ستاد تبلیغاتی خود، دستورالعمل تبلیغات را هم دریافت و مطابق با آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 تیم نظارتی فعالیت های تبلیغاتی در شیراز را رصد می کنند

22 تیم نظارتی فعالیت های تبلیغاتی در شیراز را رصد می کنند