مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-13سياسي

انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا از اظهارات و اقدامات تنش زا پرهیز کنند و گفت: انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را بر سنگ می نشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان از برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم در فضای امن و سالم انتخاباتی خبر داد و با اشاره به شرایط حساس انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ رصد تحرکات سو دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار ضروری برشمرد.

رییس کل دادگستری استان ایجاد شبهه در اصول اساسی نظام، تأسیس دو قطبی های کاذب، تردیدافکنی برای شرکت درانتخابات و ایجاد اخلال در روند برگزاری اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات را از اهم فعالیت های و اهداف دشمن دانست.

و خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی از دیرباز پشتیبان ولایت فقیه و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بوده و در شرایط فعلی با مشارکت پرشور خود در انتخابات و همچنین انتخاب فرد یا افراد اصلح؛ تیر کینه و نیرنگ دشمن را بر سنگ می نشانند.

عالی ترین مقام قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای صحیح مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی را مهم ارزیابی و تأکید کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند

انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند