مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-13سياسي

کرمان دستخوش محدودیت های اعمال شده ی برخی سلایق سیاسی است


کرمان را در شرایطی می بینیم که دستخوش اثرات محدودیت های اعمال شده از برخی سلایق سیاسی است که باید این را دنبال کرد تا فراتر از سلیقه های سیاسی همه گروه ها و توان ها در خدمت رشد و توسعه این استان قرار بگیرد.

- ایسنا/کرمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کرمان را در شرایطی می بینیم که دستخوش اثرات محدودیت های اعمال شده از برخی سلایق سیاسی است که باید این را دنبال کرد تا فراتر از سلیقه های سیاسی همه گروه ها و توان ها در خدمت رشد و توسعه این استان قرار بگیرد.

علیرضا زاکانی عصر امروز 23 خردادماه در ویژه برنامه انتخاباتی ایران سرای من از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: با انتخاباتی رو به رو هستیم که نقش سرنوشت سازی در آینده خودمان دارد.

انتخابات ریاست جمهوری برای این اهمیت دارد که بیش از 85 درصد منابع کشور دست رییس جمهور است.

وی افزود: آنچه مشاهده می کنیم زیبنده ملت شریف ایران نیست و با توجه به ظرفیت ها و امکانات بزرگی که داریم، اگر استفاده کنیم می توانیم مشکلات بسیاری را حل کرده و همچنین گام های بلندی برداریم.

زاکانی با اشاره به اینکه ما برخوردار از اسلام عظیم، برخوردار از تمدن چند هزار ساله، اقوام، اقلیت ها و مذاهب هستیم که همه را یک فرصت بزرگ می دانم، تصریح کرد: چطور با وجود چنین ظرفیت های عظیم، به آن ها بی دقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان دستخوش محدودیت های اعمال شده ی برخی سلایق سیاسی است

کرمان دستخوش محدودیت های اعمال شده ی برخی سلایق سیاسی است