مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-13سياسي

مهاجرت، پیامد انتقال آب از چهارمحال و بختیاری است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص ظرفیت گردشگری در چهارمحال و بختیاری، گفت: گفت: مسئله جدی در این استان موضوع آب است، انتقال آب هایی که از این استان صورت می گیرد جمعیت را نیز با خود به سایر استان های توسعه یافته انتقال می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص ظرفیت گردشگری در چهارمحال و بختیاری، گفت: گفت: مسئله جدی در این استان موضوع آب است، انتقال آب هایی که از این استان صورت می گیرد جمعیت را نیز با خود به سایر استان های توسعه یافته انتقال می دهد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی 23 خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین با اشاره به بازبینی شرایط موجود در کشور، اظهار کرد: در طراحی دولت سلام، همه شهرستان های ایران پایتخت خواهند شد و اختیارات به فرمانداران سپرده می شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در دولت سلام، فرمانداران ملزم به پاسخگویی به مردم هستند و مسئولان استانی با نظر نخبگان استان منصوب خواهند شد،در صورتی که یک سوم مردم از مدیران، ناراضی باشند، توسط دولت عزل خواهند شد، زیرا اصلی ترین وظیفه مسئولان، جلب رضایت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت، پیامد انتقال آب از چهارمحال و بختیاری است

مهاجرت، پیامد انتقال آب از چهارمحال و بختیاری است