مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-13سياسي

بسیاری از سرمایه های بزرگ در استان مرکزی راکد است


نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه استان مرکزی از دردها و نواقص زیادی رنج می برد، گفت: بسیاری از سرمایه های بزرگ در استان مرکزی راکد است.

- ، علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با شبکه آفتاب استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) و شخصیت های فرزانه دیگری از این استان پا به جهان گذاشته اند بزرگانی همچون قائم مقام فراهانی، امیرکبیر و پروفسور حسابی عزیز شخصیت هایی هستند که هرکدام در جای خود افتخار آفرین بودند.

وی ادامه داد: این استان جنبه های فرهنگی و کشاورزی بسیاری دارد اما از دردها و نواقصی زیادی همچون نبود زیرساخت های گردشگری، بیکاری و آلودگی رنج می برد.

همچنین کمبود زیرساختهای فرهنگی و تفریحی در این استان قابل ملاحظه است و با این همه ظرفیت های ممتاز و صنعتی در نقاط مختلف از جمله پتروشیمی و پالایشگاه شازند، ماشین سازی و هپکو هنوز مشکلاتی وجود دارد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ماشین سازی اراک و هپکو هنوز با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: ماشین سازی اراک و واگن سازی با آن عظمت فعالند اما واردات بی رویه و بی توجهی به ظرفیت های آنان مشکل جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از سرمایه های بزرگ در استان مرکزی راکد است

بسیاری از سرمایه های بزرگ در استان مرکزی راکد است