مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 00:552021-06-13فرهنگي

داوری یک شیرازی در مسابقه بین المللی کارتون سوریه


یک کاریکاتوریست و روزنامه نگار شیرازی به همراه هنرمندانی از کشورهای کرواسی، صربستان و سوریه، مسابقه بین المللی کارتون سوریه را داوری می کنند.

- ایسنا/فارس یک کاریکاتوریست و روزنامه نگار شیرازی به همراه هنرمندانی از کشورهای کرواسی، صربستان و سوریه، مسابقه بین المللی کارتون سوریه را داوری می کنند.

احمدرضا سهرابی که پیش تر دبیری جشنواره های بین المللی کارتون متروی شیراز و صلح و سلامت را بر عهده داشته است، آخرین دوره از مسابقه بین المللی کارتون سوریه را به همراه سه هنرمند از سایر کشورها، داوری خواهد کرد.

سهرابی در این زمینه به ایسنا گفت: کارتون و کاریکاتور از هنرهایی است که ظرفیت و اثرگذاری جهانی دارد و بر همین اساس، هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان با درک این موضوع و با برگزاری جشنواره های بین المللی کارتون در پی معرفی ظرفیت ها و داشته های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی خود هستند.

او نمونه وار به بهره گیری کشور ترکیه از ظرفیت جهانی کارتون برای جذب گردشگر و معرفی داشته ها و اماکن گردشگری خود اشاره و اضافه کرد: بسیاری از شهرهای بزرگ گردشگری ترکیه همچون استانبول، سالانه چندین جشنواره معتبر جهانی کارتون در زمینه گردشگری برگزار می کند لذا به نظر می رسد اگر مسولان فرهنگی خواهان معرفی کلانشهر شیراز در عرصه های بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری یک شیرازی در مسابقه بین المللی کارتون سوریه

داوری یک شیرازی در مسابقه بین المللی کارتون سوریه