مناظره سوم بر میزان محبوبیت کاندیداها چه تاثیری داشت؟/ محبوب ترین و شاخص ترین چهره های مناظره از نگاه کلان دادهبررسی کلان داده ی فضای مجازی درباره مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری، تصویری روشن از رویکرد و احساسات مردم نسبت به نامزدهای مختلف ریاست جمهوری را به ما نشان می دهد. - سواد رسانه خبرگزاری فارس، با پایان ماراتن نفس گیر مناظرات تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری و نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز انتخابات، بررسی و تحلیل کلان داده های فضای مجازی تصویر روشن تری از رویکرد و احساسات کاربران را به ما نشان می دهد. از این رو مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از 6 میلیون توییت،4 میلیون پست تلگرام و 3 میلیون پست اینستاگرام، در مجموع با تحلیل بیش از 13 میلیون پست منتشر شده توسط کاربران فضای مجازی بعد از سومین مناظره، به بررسی رویکرد شبکه های اجتماعی پیرامون نامزدهای ریاست جمهوری در بازه زمانی 22 و 23 خرداد (پس از مناظره سوم) پرداخته است. رویکرد کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری 1400 شخصیت ها بر اساس بیشترین ضریب نفوذ (مولفه هایی همچون میزان محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، لایک، بازدید،، کامنت و . ) قرار گرفته اند. به عبارت بهتر ضریب نفوذ میزان تاثیر و نفوذ آن شخص بر کاربران فضای مجازی است. میزان محبوبیت (محور سبز سمت راست) یا عدم محبوبیت (محور قرمز سمت چپ) بر اساس داده های کاربران و متد نسبت به مناظره قبل کاهش قاب برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |