مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-14سياسي

پیش بینی 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد گفت: 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد برای اخذ آرای مردمی در انتخابات 28 خرداد پیش بینی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد گفت: 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد برای اخذ آرای مردمی در انتخابات 28 خرداد پیش بینی شده است.

سپنتا حبیبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد برای اخذ آرای مردمی در انتخابات 28 خرداد پیش بینی شده است که از این تعداد هفت شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد افزود: چهار شعبه سیار برای شهر شهرکرد در نظر گرفته شده است که در محل های تعیین شده برای اخذ آرا مراجعه می کنند، یکی از شعبه ها مربوط به بیمارستان آیت الله کاشانی و بیمارستان هاجر شهرکرد است، بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان ها نیز از این طریق می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات 28 خرداد در شهرستان شهرکرد قرار دارد، عنوان کرد: تمامی ضوابط ابلاغی در بحث چیدمان شعبه های اخذ رای مدنظر قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد

پیش بینی 156 شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد