مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

انصراف 45 داوطلب انتخابات شورای اسلامی در زنجان/ کسی به لیست اضافه نشده است


45 از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان انصراف دادند، گفت: 22 نفر از این افراد پس از انتشار فراخوان و لیست تاییدیه ها انصراف داده اند، - رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات طبق روال پیش بینی شده در حال انجام است و عوامل اجرایی مشغول آماده سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه تبلیغات شورای شهر و همچنین انتخابات ریاست جمهوری با نظارت دستگاه های مربوط و البته فرمانداری در حال انجام است، گفت: در صورت مشاهده تخلف احتمالی برخورد لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه از آغاز فرآیند ثبت نام تاکنون 45 کاندیدا و داوطلب شورای شهرستان زنجان انصراف خود را اعلام کرده اند، گفت: 22 نفر از این افراد پس از انتشار فراخوان و لیست تاییدیه ها انصراف خود را اعلام کرده اند.

عسگری تصریح کرد: اما پس از انتشار آگهی هیچ شخصی که تایید صلاحیت شده و به لیست اضافه شده باشد، نداشتیم.

فرماندار زنجان درباره برخورد با تخلفات تبلیغاتی نیز گفت: عمده تخلفات درباره تبلیغات و نصب بنر در محلی که برای مردم مزاحمت ایجاد کند، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، نشر اکاذیب در فضای مجازی، هتک حیثیت برخی از داوطلبان در فضای مجازی بوده است، اما تخلفی که جنبه مجرمانه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 45 داوطلب انتخابات شورای اسلامی در زنجان/ کسی به لیست اضافه نشده است

انصراف 45 داوطلب انتخابات شورای اسلامی در زنجان/ کسی به لیست اضافه نشده است