مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-14سياسي

آمادگی سایبری دستگاه های اجرایی یزد در دوران انتخابات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره نزدیک شدن به ایام انتخابات، از برگزاری نشست هماهنگی و آمادگی سایبری دستگاه های اجرایی استان خبر داد و هدف از این نشست را ارتقا امنیت زیرساخت های حیاتی استان عنوان کرد.

- ایسنا/یزد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره نزدیک شدن به ایام انتخابات، از برگزاری نشست هماهنگی و آمادگی سایبری دستگاه های اجرایی استان خبر داد و هدف از این نشست را ارتقا امنیت زیرساخت های حیاتی استان عنوان کرد.

محمدرضا پاکدل در این رابطه بیان کرد: مجموعا 9 شرکت یزدی توانمند در حوزه امنیت اطلاعات دارای پروانه فعالیت بوده و آماده ارائه خدمات به همه دستگاه ها و ارگان های دولتی برای ارتقای سطح امنیت سایبری هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان این که پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: با آمادگی و هوشیاری همیشگی در دوران اتخابات باید از تخلفات و حادثه در فضای مجازی جلوگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، پاکدل خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های مشترک و همکاری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، مرکز مدیریت راهبردی افتای استان و کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، نشست آمادگی سایبری و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سایبری دستگاه های اجرایی یزد در دوران انتخابات

آمادگی سایبری دستگاه های اجرایی یزد در دوران انتخابات