مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14اقتصادي

برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات بدهکار از ابتدای تیرماه امسال از هفته آینده خبر داد.

- سیدحسین عادلی نسب افزود: ادارات دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 100 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق این استان بدهکار بوده و متاسفانه با وجود تمامی پیگیری های لازم، برخی از ادارات از پرداخت بدهی خود به این شرکت خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق براساس دریافت مطالبات خود بایستی حقوق پرسنلی و پروژه های عمرانی را به بهره برداری برساند و از سوی دولت، اعتبار خاصی دریافت نمی کند، تصریح کرد: حدود 2 ماه است که اطلاعات ریز بدهی ادارات در چندنوبت به مدیران ارشد و حوزه های مالی آنان ارسال شده و اعلان کردیم که شرکت برق آمادگی اقساطی نمودن بدهی های آن ادارات را هم دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ادارات بدهکار بایستی تا پایان خردادماه امسال نسبت به اقساطی نمودن بدهی خود به معاونت مشترکین شرکت مراجعه تا شاهد قطع برق در تیرماه جاری نباشند.

عادلی نسب با تاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی هرگونه همکاری با ادارات در جهت دریافت مطالبات خود را دارد، تاکید کرد: این شرکت علاقه ای به قطع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود